dilluns, 15 de setembre del 2008

Dan in Real Life


Finalment ahir vaig tornar a veure una pel.licula a casa.No es que no em funcionés el dvd ni la tele, es que m'he dedicat a veure les dues temporades de "Cuestión de Sexo", que he de dir que m'han fet passar molt bones estones, tot i que el tema principal es la ruptura d'una parella, tema que ara mateix em toca molt d'aprop.
Però bé, la peli que vaig veure es "Como la Vida Misma" (Dan in Real Life) de l'any 2007, interpretada per Steve Carell (a qui vaig descobrir a "Pequeña Miss Sunshine") i Juliette Binoche.La trama gira al voltant de Dan, columnista d'un diari local, vidu i amb tres filles, que un cap de setmana acudeixen a Rhode Island per reunir-se amb tota la família, com fan cada any.En una llibreria del poble, Dan coneix a Marie, per la qual sent una atracció inmediata, però més tard descobreix que Marie es la nova novia del seu germà.
El resultat es una agradable comèdia que no passarà a la història, per passar l'estona vaja.
El que em va cridar l'atenció va ser la banda sonora, música i cançons composades per Sondre Lerche, music norueg de qui no havia sentit a parlar abans, però que m'ha sorprès gratament.

Un petit tast aquí: http://www.sondrelerche.com/media.asp

I aquí el trailer