dimecres, 31 de desembre del 2008

Continuarà...però no aquí


Avui es el darrer dia de l'any 2008, i també es el darrer post d'aquest blog.Poder escriure tots aquests petits deliris de solitud m'ha ajudat molt a soportar aquesta crisi en la que estic ficat, i m'ha ajudat també en el procés de creixement que estic experimentant, i que no vull que acabi.El procés de reconstrucció de l'auto-estima i l'auto-confiança es llarg, però soc en el camí correcte, i sé que tot aixó que ara sembla insuperable, acabarà sent una experiència positiva per a mi.
Ara que es l'època de fer balanç de l'any, podria dir que aquest 2008 ha estat el pitjor any de la meva vida, però no es així.El defineixo com l'any mes dolorós, si, però també com l'any en que he dit: ha passat això, a veure que en puc treure de bo d'aquesta situació.Es l'any de la separació, però també es l'any on ha començat el proces de transformació.
Vull continuar escrivint, perque es una molt bona terapia, però no aquí.Per continuar he obert un blog titulat "Periode de Transició"

http://www.transicio.blogspot.com/

Bon any 2009!!

(No hi han fracasos, hi han lliçons)
(Acceptar no vol dir resignar-se)

2 comentaris:

lanuor ha dit...

Ànims, Jordi!!! Vas per bon camí... com diu una companya meva de feina, "LA VIDA ES UN FANDANGO" i, tard o d'hora, tots hem d'aprendre a "ballar".

"No estamos en esta vida para ser más felices, sino más sabios" (Jorge Bucay)

Posaré es teu nou blog dins es meu ok?

Natura ha dit...

no he pogut deixar-te un missatge en el teu nou blog. Hi ha una cançó de Mario Benedetti "Te quiero" escolta-la, és preciosa.

Sort.